وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی رابطه سرمایه فکری با بازاریابی در صنعت بیمه ایران

 
تاریخ: 04-12-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

جهانی شـدن و افـزایش تغییـرات در فنـاوری مـی باشـد. در چنـین محیطـی سـرمایه فكـری و

 

 

 

داراییهای نامشهود از عوامل مهم موفقیت بشمار میروند.تحقیق حاضر رابطه بین بازارگرایی (با تكیه

 

 

 

بر سه مفهوم توجه به مشتری، توجه به رقبـا وهماهنگی بینبخشی) و سرمایه فكری

 

 

 

را در صنعت بیمه بررسی میكند.

 

 

 

سرمایه فكری به عنوان دارایی نامشهود یك سازمان میباشـد و شـامل دانـش، تجربـه، مهـارت شخصی

 

 

 

، روابط خوب و یا توانایی فناوری است ،سرمایه انسانی ؛تركیبی از دانـش ، مهـارت هـا وتجربیات كاركنان

 

 

 

یك بنگاه، سرمایه مشتری (رابطهای )؛ عبارت اسـت از روابـط بـا افـرادی كـهبنگاه اقتصادی با آن ها

 

پروژه دانشگاهی

 

عکس مرتبط با اقتصاد

 

به كار تجاری میپردازد كه شامل مشتریان و عرضه كنندگان میباشد . سرمایه ساختاری؛ داراییهای

 

 

 

غیرمرتبط بـا نیـروی انـسانی را شـامل مـی شـود كـه عبارتنـد از فناوریها، فرآیندها، ابداعها، اموال فكری

 

 

 

، داراییهای فرهنگی و روش هایی كه شـركت را قـادر


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی روش های مختلف مقاوم سازی الیاف پشم در برابر آتشبخش بندی مشتریان بانک ملت »
 
مداحی های محرم