وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بخش بندی مشتریان بانک ملت

 
تاریخ: 04-12-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

یکی از ضروری ترین نیازهای موسسات – اعتباری و علی الخصوص بانک ها در دنیای امروز شناسایی دقیق مشتریان به ویژه مشتریان وفادار و سود آور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سود آوری بالاتر است . یکی از روش های مورد استفاده برای رسیدن به این هدف ، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سود آوری با استفاده از تکنیک بخش بندی مشتریان می باشد یکی از پرکاربردترین مدل ها در فرایند بخش بندی مشتریان مدل RFM می باشد که به تازگی روش بهینه آن یعنی RFM   وزن دار بیشتر به کار می رود.

 

 

پژوهشی که پیش روی شماست از 5 فصل تشکیل شده است :

 

 

فصل اول مطالب کلی درباره مقدمات و ضرورت موضوع هم چنین مسئله تحقیقی و اهداف آن ارائه شده است .

 

 

فصل دوم که مبانی نظری پژوهش نامیده می شود مطالبی که در ادبیات موضوع پژوهش صورت گرفته به تفصیل بیان شده است .

 

 

فصل سوم که روش شناسی پژوهش نام گذاری شده است به شرح کلی روش های به کار رفته برای رتبه بندی مشتریان روش خوشه بندی مورد استفاده و الگوریتم های مورد استفاده در پژوهش پرداخته می شود .

 

 

فصل چهاررم که تجزیه و تحلیل داده ها نام گذاری شده است داده های مشتریان بانک ملت شهر اراک با روش های مورد اشاره در فصل

دانلود مقالات

 سوم تطبیق داده می شود و به تجزیه و تحلیل داده ها با متدولوژی  مورد استفاده در فصل سوم می پردازیم .

 

 

فصل پنجم به نتیجه گیری و جمع بندی خواهیم پرداخت . همین طور پیشنهاد های کاربردی برای بانک ملت شهر اراک به منظور مدیریت ارتباط با مشتریان داده خواهد شد و در ادامه استراتژی هایی که برای مدیریت ارتباط با مشتریان لازم است به بانک ملت پیشنهاد می شود .


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی رابطه سرمایه فکری با بازاریابی در صنعت بیمه ایرانبررسی تاثیر ابعاد اصلی شغل بر میزان تعهد سازمانی كاركنان سازمان تامین اجتماعی »
 
مداحی های محرم