وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی نقش هوش هیجانی درعملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین استان خراسان رضوی

 
تاریخ: 04-12-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

اهداف تحقیق

 

 

1- پرداختن به واژه هوش هیجانی و شناساندن آن به مدیران و اهمیت آن در مدیریت بیمه.

تصویر توضیحی برای هوش هیجانی

 

2- برقراری ارتباط بین هوش هیجانی بازاریابان و عملکرد آنها در سازمان

نتیجه تصویری برای موضوع هوش

فرضیات تحقیق

 

پایان نامه های دانشگاهی

 

 

 

فرضیه اهم : هوش هیجانی با عملکرد بازار یابان بیمه رابطه معنی دار دارد

 

 

فرضیه اخص1) خودآگاهی با عملکرد بازاریابان بیمه رابطه معنی دار دارد.

 

 

فرضیه اخص 2) به کارگیری درست هیجانها (خود مدیریتی) با عملکرد بازار یابان بیمه رابطه معنی دار دارد.

 

 

فرضیه اخص 3) خود انگیزی (انگیزش) با عملکرد بازار یابان بیمه رابطه معنی دار دارد.

 

 

فرضیه اخص 4) همدلی با عملکرد بازار یابان بیمه رابطه معنی دار دارد.

 

 

فرضیه اخص 5) حفظ ارتباطها( مدیریت رابطه) با عملکرد بازار یابان بیمه رابطه معنی دار دارد.

 

 

روش تحقیق

 

 

1- نوع تحقیق: نوع تحقیق بر حسب هدف تحقیق ماهیت کاربردی داشته وبر حسب چگونگی اجرا در قالب تحقیقات پبمایشی قرار می گیرد.

 

 

2- ابزار تحقیق: دراین تحقیق از مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است .

 

 

3- روش مطالعه : از مطالعه کتابخانه ای برای بدست آوردن اطلاعات لازم استفاده شده است .

 

 

قلمرو تحقیق

 

 

1- زمان : پائیز و زمستان 1387 و بهار 1388

 

 

2- مکان : ایران ، استان خراسان رضوی  

 

 

3- موضوع: بررسی نقش هوش هیجانی درعملکرد فروشندگان( بازاریابان) بیمه کارآفرین استان خراسان رضوی

 

 

روش تحلیل داده ها

 

 

به منظور آزمون فرضیات تحقیق از فنون آماری ذیل استفاده می شود:

 

 

1- ضریب همبستگی پیرسون

 

 

2- آزمون ضریب همبستگی

 

 

3- آزمون zفیشر

 

 

4-آزمون t


فرم در حال بارگذاری ...

« پیاده سازی کنترل مد لغزشی فازی و تطبیقیرتبه­ بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف ­کنندگان رب گوجه ­فرنگی »
 
مداحی های محرم